torsdag 17 december 2009

Skumtomtar

December månad har varit den mest fullspäckade månaden jag upplevt hittills. I hela mitt liv. Jag förstår att det kan låta motsägelsefullt och till och med provocerande eftersom jag inte förvärvsarbetar men på något sätt hopar sig ändå alla aktiviteter och jag säger som alla pensionärer att "jag aldrig haft så lite tid som nu". Men nu har barnen fått jullov, folk försvinner iväg till Sverige eller andra exotiska ställen och tempot lugnar förhoppningsvis ned sig. Sören däremot försvann i natt på blixtutryckning till Riau och då passar vi på att ha skumparty här. Nej, bilderna är från en av veckans aktiviteter, ett barnkalas där Karl Einar fick tag på en flaska diskmedel som han tog med sig in i hoppborgen.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar